26 Mars 2018
27.3.2018
Te nderuar kliente,
Ju bejme me dije se ndryshimet e fundit te platformes se faqes te internetit nuk prekin te dhenat e perdorura nga klientet per t’u identifikuar ne portal.
Ne rast se keni probleme me aksesin ne llogarine tuaj, ju sugjerojme qe te ndiqni hapat e meposhtem :
- Ne cdo rast perdorni protokollin e sigurte https kur aksesoni faqen e Raiffeisen Invest: https://www.raiffeisen-invest.al
- Rekomandohet perdorimi i Google Chrome per nje shfrytezim sa me efikas te elementeve te rinj te faqes. Ne rast se eshte i pamundur perdorimi i Google Chrome sugjerohet qe shfletuesi i internetit (web browser) i perdorur te jete i perditesuar me versionin e fundit dhe te behen konfigurimet perkatese te sigurise ne menyre qe te lejoje ngarkimin e elementeve te kerkuar.
- Ne rast se nga ana juaj eshte bere ruajtja (save) e kodeve te perdoruara per identifikimin (username/password) ne portal, me zevendesimin e portalit ato nuk funksionojne automatikisht dhe duhet te rivendosen manualisht.
- Ne qofte se vazhdoni te keni probleme me identifikimin, ju lutem beni verifikimet e te dhenave te identifikimit (username/password) duke u paraqitur prane nje dege te Raiffesien Bank ose duke kontaktuar ne adresen e-mail te publikuar ne faqen tone te internetit.
Ne cdo rast ju mund te kontaktoni me stafin e Raiffeisen Invest sh.a (shih te dhenat e kontaktit) i cili eshte ne dispozicionin tuaj nga e Hena ne te Premte, ne intervalin 09:00 – 17:00 per t’ju dhene mbeshtetjen e nevojshme.
Faleminderit